Bel gratis 0800 0031
ENG

Bestelbus huren bij space winner self storage

  • De Laagste Tarieven in de Regio
  • Moderne Comfortabele Voertuigen
  • Standaard incl. Verzekering én BTW
  • Standaard incl. 100 kilometers Vrij!
  • Afm. laadruimte ca. 3.25m x 1.65m x 1.8m
  • Ophalen in Zwolle of Enschede
  • Eigen risico te verlagen tot €250,-
  • Extra gereden kilometers € 0,25 p/km
Reserveer direct

Reserveren

Velden met een sterretje (*) zijn verplicht.
Reservering is pas definitief na bevestiging.

Prijzen

Enschede en Zwolle (bus 11m3)
  • Huur bestelbus maandag t/m donderdag €49,95 per dag! (inclusief BTW, verzekering en 100 km vrij).
  • Huur bestelbus vrijdag, zaterdag of zondag €59,95 per dag! (inclusief BTW, verzekering en 100 km vrij).

De borg bedraagt €250,-

De borg a €250,- plus de huur van de bestelbus en eventuele verlaging van het eigen risico bij de de receptie van Space Winner. Deze kan zowel contant of per pin worden voldaan. 
 
Het eigen risico bedraagt €800,-
 
Het eigen risico kan men voor €4,95 per dag verlagen tot het borgbedrag (€250,- per incident). Indien u gebruik maakt van de verlaging van het eigen risico dan zal er nooit meer dan €250- op u worden verhaald bij schade.
 
 

Veelgestelde vragen

Kosten 
 
Wat zijn de kosten voor het huren van een transportbus?
De prijzen variëren van €49,95 per dag (maandag t/m donderdag) tot €59,95 (vrijdag, zaterdag of zondag) per dag voor de bus van ca. 11 kuub. Deze prijs is inclusief BTW en 100 kilometer vrij, maar exclusief brandstof. 
 
Moet ik de bus weer afgetankt inleveren?
Ja, wij zorgen ervoor dat de bussen zijn afgetankt wanneer u deze komt ophalen. Wij verzoeken u de bus af te tanken voordat u de bus inlevert. De medewerker van Space Winner kan vragen om een bon als bewijs van het aftanken. 
 
Prijs per extra gereden kilometer
De eerste 100 kilometer die u rijdt zijn bij de huur inbegrepen. De kilometer die u daarna nog rijdt worden door ons aan u doorbelast en kosten €0.25 per kilometer, inclusief BTW. 
 
Verkeersovertredingen en boetes
Tijdens de huurperiode bent u verantwoordelijk voor uw eigen rijstijl. Indien wij bekeuringen ontvangen, dan worden deze direct doorgestuurd.  
 
 
Reserveren 
 
Hoe kan ik het beste reserveren?
Het makkelijkst is om het formulier op deze pagina in te vullen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de reservering te bevestigen. Het transportmiddel is pas definitief gereserveerd indien u daar van Space Winner een bevestiging van heeft gekregen.
 
Hoe lang van tevoren moet ik reserveren?
Daar staat geen tijd voor, maar tijdens de weekenden is het altijd druk. Om die reden adviseren wij altijd zodra u weet een bus nodig te hebben, deze middels het formulier te bevestigen.
 
Ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Heeft u een reservering gedaan en geen bevestiging per mail of telefoon ontvangen? Neen dan gratis contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op 0800-0031.
 
Hoe laat kan ik de bus ophalen?
U kunt de bus ophalen zodra het kantoor opent. Dat is om 09.00 uur door de week en om 08.30 uur in het weekend. Het moment dat u de bus weer inlevert spreek u af met de medewerker, maar standaard wordt het transportmiddel dezelfde dag tegen sluiting weer ingeleverd. Wij proberen altijd flexibel om te gaan met ophaal- en inlevertijden, maar enkel na overleg.
 
Ik heb gereserveerd, ben ik nu zeker van een transportbus?
Nee, in geval van een calamiteit (bijvoorbeeld bij diefstal, ongelukken of extreme weersomstandigheden) kan het voorkomen dat een transportmiddel niet (meer) beschikbaar is. Indien een dergelijke situatie zich voordoet nemen wij altijd direct contact op met huurderds om reserveringen die reeds in de agenda zijn opgenomen te annuleren. In geval van onmacht aanvaardt Space Winner geen aansprakelijkheid. 
 
 
Verzekering 
 
Ben ik verzekerd?
Indien u voldoet aan de voorwaarden om een bus te huren (zo dient u bijvoorbeeld in het bezit van een geldig rijbewijs te zijn) dan bent u tijdens de huurperiode verzekerd. Wel heeft u een eigen risico. Deze bedraagt €800,- per incident waarvan u €250,- voldoet bij het afsluiten van het huurcontract.
 
Hoeveel bedraagt het eigen risico?
Het eigen risico voor een transportbus bedraagt €800,- per incident. Dat is het bedrag waarvoor u als bestuurder maximaal verantwoordelijk bent.
 
Hoeveel bedraagt de borg? 
De borg voor een transportbus bedraagt €250,-. Indien u de transportbus compleet en zonder schade aan het einde van de huurperiode weer inlevert, dan zal de borg weer aan u worden voldaan. Indien er nog posten openstaan, zullen deze met de borg worden verrekend. 
 
Wat is het verschil tussen eigen risico en borg? 
De borg is eigenlijk een deel van het eigen risico dat u als 'borg' tijdens de huurperiode achterlaat. U bent in werkelijkheid verantwoordelijk voor een hoger bedrag, namelijk het eigen risico á €800,-.
 
Kan ik het eigen risico afkopen?
U kunt het eigen risico verlagen tot €250,- Hiervoor rekenen wij €4,95 per dag (of een deel daarvan). Indien u het risico verlaagt tot €250,- dan is dat tevens het maximale dat u in een geval van een schade zou moeten betalen. 
 
Hoe kan ik betalen?
U kunt het huurbedrag en de borg per pin of contact betalen. Indien u de borg per pin voldoet, dan zal deze de eerstvolgende werkdag worden teruggestort. Helaas kunnen wij geen creditcards accepteren.
 
 
Verzekering bij Actie
 
Ben ik verzekerd indien ik een bestelbus als actie meekrijg?
Indien u voldoet aan de voorwaarden om een bus te huren (zo dient u bijvoorbeeld in het bezit van een geldig rijbewijs te zijn) dan bent u tijdens de huurperiode verzekerd. Wel heeft u een eigen risico. Deze bedraagt €800,- per incident. Indien u gebruik maakt van een bestelbus als actie, is het reguliere bedrag als eigen risico van toepassing. Op uw verzoek kan het eigen risico tot €250,- worden verlaagd. Daarvoor betaalt u een vergoeding van €4,95 per dag. (of deel daarvan)
 
 
Autopech 
 
Wat moet ik doen als ik autopech krijg?
Als onze vervoersmiddelen zijn aangemeld bij de Wegenwacht. Daarmee wordt u altijd geholpen op de Nederlandse wegen, mocht u onverhoopt met pech langs de weg komen te staan.
 
Mag ik ook naar het buitenland?
Dat is afhankelijk van het land waar u naartoe reist. Wij verzoeken u altijd melding te maken indien u van plan bent Nederland te verlaten. Wij kunnen dan voor u nagaan of u verzekerd bent of dat u een aanvullende verzekering dient af te sluiten. 
 
 
 
Klachten of opmerkingen 
 
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
De medewerkers van Space Winner doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u echter een opmerking of klacht? Wij stellen het zeer op prijs als u dat ons laat weten. Alleen zo zijn wij in staat ons product en onze dienstverlening te verbeteren. U kunt hier uw opmerkingen kwijt.
 

Spacewinner
10 10
Zeer klantvriendelijk!!! Keurige storageoplossing.
8 10
Het is gewoon heel fijn wanneer je zelf al heel druk bent met een verhuizing je spullen kunt opslaan en je er eigenlijk niet meer naar om hoeft te kijken. Ze staan hier warm en droog en veilig. En wanneer je bij je spullen wilt kun je er gewoon bij. Personeel is altijd vriendelijk en heeft een kop koffie voor je. Haha en die gaat er natuurlijk gretig in als je druk bent.
10 10
Praktisch, overzichtelijk en efficiƫnt
245 echte Klantenbeoordelingen 9/10
Daarom Space Winner!
  • 7 dagen bemand
  • Beste prijs met de meeste service
  • Geen opstoppingen, geen wachttijden
  • No nonsense en persoonlijk
Bekijk meer voordelen >
Space Winner Zwolle

Paxtonstraat 4

Tel. 038 460 16 64

Space Winner Enschede
Kanaalstraat 219
Tel. 053 436 70 70
Reserveer direct