We hebben geprobeerd zo goed mogelijk jouw vragen te beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt ons mailen of bellen en wij staan je graag te woord.
We hebben geprobeerd zo goed mogelijk jouw vragen te beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt ons mailen of bellen en wij staan je graag te woord.
Wij zijn op de hoogte van de basis tarieven in de self-storage markt en daarom garanderen in we altijd de laagste prijs*. Mocht je een vergelijkbare dienst vinden die voordeliger is of een actie treffen waarbij je de eerste maand(en) toch goedkoper uit bent, dan ontvang je over die periode(s) 10% extra korting. Zo ben jij altijd verzekerd van de allerbeste deal!
*Vergeleken met soortgelijke ondernemingen, onderaan deze alinea staat een definitie hiervan.
Onder soortgelijke self storage bedrijven verstaan we opslagbedrijven die zijn bemand (tenminste 5 dagen), goed zijn beveiligd, mogelijkheden biedt om droog te laden en lossen, al dan niet gratis transportmogelijkheden biedt en zijn bedrijven waar jouw spullen onder ideale temperaturen worden opgeslagen (tenminste 15 graden Celcius).
SPACEWINNER heeft een ruimtecalculator. Deze calculator geeft een indicatie van hoeveel ruimte je spullen in beslag nemen. Toch adviseren wij om samen met ons te bepalen welke ruimte het meest geschikt is. De ruimtecalculator kan een vertekend beeld geven en we geven je graag advies hoe je de opslagruimte optimaal kunt benutten.
In veel gevallen zijn transportmiddelen gratis. Hieronder lees je een uitgebreidere uitleg.
De interne transportmiddelen zijn altijd gratis. Hierbij kun je denken aan hondjes, platte karren en steekwagens. Wil je iets (tijdelijk) meenemen, overleg het dan even met de medewerker bij de receptie. Hierop is een fair-use policy* van toepassing.
De aanhangers zijn gratis in gebruik. Wel betaal je een borg van 150 euro, dit bedrag is een deel van het eigen risico. Het eigen risico bedraagt 500 euro. Dat is dus het bedrag dat je maximaal kwijt bent wanneer je schade rijdt met een aanhanger. Overigens is het zo dat de aanhangers vallen onder de verzekering van het trekkende voertuig. Bij schade is het vaak raadzaam deze bij je eigen verzekering te claimen aangezien je dan vaker een lager eigen risico hebt. Hierop is een fair-use policy* van toepassing.
De transportbussen zijn onder bepaalde voorwaarden gratis in gebruik. Wel betaal je een borg van 250 euro, dit bedrag is een deel van het eigen risico. Het eigen risico bedraagt 800 euro. Dat is dus het bedrag dat je maximaal kwijt bent wanneer je schade rijdt met een transportbus. De eerste 100 kilometers zijn gratis, daarna betaal je een vergoeding. Verder vragen we je de bus na gebruik weer af te tanken.
Heb je nog meer vragen, stel ze gerust. Je kunt ons een mailtjes sturen of gratis bellen op 0800 – 0031.
*fair use policy:
Ja, het pand van SPACEWINNER is voorzien van overkappingen waaronder je kunt parkeren en zo comfortabel droog kunt laden en lossen. Er is voldoende ruimte om het gebouw zodat auto’s of vrachtauto’s elkaar goed kunnen passeren en je niet onnodig hoeft te wachten.
Het is de huurder niet toegestaan om in het gehuurde:
Ook is het verboden het gehuurde zo te gebruiken dat er een bovennormaal risico voor de verhuurder, huurder zelf of derden kan ontstaan/ontstaat.
Belangrijk: informeer bij twijfel eerst bij een van onze medewerkers. We adviseren je graag.
Wanneer je goederen gedurende langere tijd opslaat, is het raadzaam de juiste en voldoende voorzorgsmaatregelen te treffen. De omstandigheden in de opslag zijn stabiel, maar het is belangrijk dat je zorgvuldig te werk gaat als je zaken langdurig wegzet. Wil je meer weten of specifieke tips hebben kijk dan op onze pagina ‘Tips bij opslag’.
Geen paniek, je handelt als volgt:
Ja, de opzegtermijn is netto 1 maand.
Voorbeeld: je zegt de huur op de 6de op, dan loopt de huur door tot de 6de van de volgende maand.
Opzeggen kan makkelijk en snel door een mail te sturen naar de betreffende vestiging.
Dat is inderdaad juist. Voor particulieren is de huurprijs vrij van BTW.
De eerste factuur betaal je bij aanvang van de huurperiode contant of per pin.
Daarna kun je kiezen voor een factuur per huurperiode of je geeft ons opdracht om de huur voor automatisch te incasseren. Wel zo gemakkelijk.
Opslagruimte is er in allerlei vormen, soorten en formaten. Opslag voor inboedels, handelsvoorraden, archieven of stalling voor voertuigen.De opslagruimtes die wij aanbieden zijn zeven dagen toegankelijk, verwarmd, verlicht en 24/7 beveiligd. Welke vorm van opslag je ook zoekt, SPACEWINNER kan je je hiermee helpen. Onze ruimteadviseurs helpen je graag op weg.
Je wil een tijdelijke opslag huren voor je huisraad. Dat kan! De prijs varieert erg van de hoeveelheid spullen die je wilt opslaan. Om je toch een indicatie te geven; je kunt al vanaf enkele euro’s per maand huisraad opslaan. De inhoud van een studentenkamer kun je al kwijt voor rond de dertig euro per maand. Om een goed en duidelijke prijs te geven voor de opslag van jouw huisraad, raden we je aan om even contact met ons op te nemen. Wij zijn iedere dag vrijblijvend bereikbaar op 0800 – 0031 (gratis).
Self storage is een manier van opslag waarbij een grote hoeveelheid afgesloten opslagruimtes in een gebouw worden samengebracht. De opslagruimtes zijn verwarmd, verlicht en iedere dag toegankelijk. Deze vorm van opslag is sinds begin jaren 90 in Nederland te vinden. SPACEWINNER behoorde tot de eerste self storage bedrijven in Nederland.
Je kunt met je spullen langskomen en direct beginnen met huren. Wij hebben hiervoor wel een geldig identificatiebewijs nodig. Tevens dien je er rekening meet te houden dat de eerste factuur bij aanvang moet worden voldaan. Dat kan contant of per pin. Wanneer je niet over de juiste transportmiddelen beschikt, dan kun je gratis gebruik maken van een aanhanger. In veel gevallen zijn deze ook nog eens gratis. Tevens hebben wij transportbussen die je tegen een concurrerend tarief kunt huren.
Ja. SPACEWINNER beschikt over uitgebreide veiligheidssystemen waardoor jouw goederen over het algemeen veiliger opgeslagen zijn, dan bijvoorbeeld bij jou thuis of op kantoor.
Dagelijks:
Ma t/m Vrij 06.00 – 22.00 uur
(receptie van 9.00 tot 20 uur)
Za t/m Zo 08.30 – 22.00 uur
(receptie van 8.30 tot 17.00 uur)
Dagelijks:
Ma t/m Vrij 06.00 – 22.00 uur
(receptie van 9.00 tot 20 uur)
Za t/m Zo 08.30 – 22.00 uur
(receptie van 8.30 tot 17.00 uur)
Dagelijks, enkel op afspraak.
Zodra deze vestiging volledig operationeel is, zullen de openingstijden worden aangepast.
Jouw goederen zijn in veel gevallen verzekerd via je eigen inboedelverzekering. Wel dien je aan je verzekeraar door te geven dat de inboedel (of een deel daarvan) bij SPACEWINNER staat opgeslagen zodat de verzekeraar het risicoadres kan aanpassen.
Is jouw inboedelverzekering niet dekkend in de opslag? Wij kunnen je voorzien van een passende verzekering voor een aantrekkelijke prijs. Onze medewerkers kunnen je hierover uitgebreid informeren.
Wil je geen verzekering afsluiten? Geen probleem. Verzekeren is bij SPACEWINNER niet verplicht. Jij bepaalt!
Het huren van een opslagruimte is sterk afhankelijk van de opslagbehoefte. Zo zijn de prijzen van stalling nauwelijks te vergelijken met die van vaste opslagruimtes in een self storage bedrijf. De prijzen van mobiele opslagruimtes wijken daar ook vanaf. De prijzen van ‘vaste opslagruimtes’ beginnen bij €10,- en lopen op tot circa €175,- per huurperiode. Het huren van opslagruimte is vrijgesteld van BTW. Wil je exact weten wat het prijskaartje is voor jouw opslagvraag, neem dan vrijblijvend en gratis contact met ons op via 0800 – 0031.
De medewerkers van SPACEWINNER doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan natuurlijk voorkomen dat je toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs wanneer je dat aan ons laat weten. Alleen op die manier kunnen we ons product en onze dienstverlening te verbeteren.
Ben je niet ontevreden, maar heb je toch een opmerking of verbetering? Ook dat horen we graag!